دیجیتال مارکتینگ

...
  • ۰
  • ۰

در این مطلب که از سایت بی ان بی گیت جمع آوری شده می خواهیم به بررسی تحولات قیمت در جریان محصولات مربوط به گیت فروشگاهی بپردازیم. شرکت بی ان بی یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه است که همواره تلاش کرده است پایین ترین قیمت ممکن را به همراه بهترین کیفیت برای مشتریان خود ره همراه داشته باشند. در ادامه توضیحات این شرکت در رابطه با قیمت گیت فروشگاهی را می خوانیم. اطلاعات بیشتری را می توانید از سایت ویکیپدیا دریافت کنید.


طی تحقیقات و تجربیات شرکت بی ان بی بطور کلی می توان گفت قیمت گیت فروشگاهی RF دارای کمترین قیمت گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی در بازار ایران می باشد و از لحاظ کار کرد راحترین و با صرفه ترین و باعمر طولانی و دارای تعمیر و نگهداری آسان تر از بقیه گیت های فروشگاهی  و مناسب برای انواع پوشاک فروشی ها و . . .  می باشد

برای همین موضوع می توان گفت 75الی 80 درصد گیت ها فروشگاهی یا دزدگیر های فروشگاهی موجود در ایران گیت های RF می باشد

قیمت گیت فروشگاهی RF حدود 40 درصد پایین تر از قیمت گیت فروشگاهی  AM می باشد و موجود در بازار می باشد و . قیمت گیت فروشگاهی EM حدود 4 برابر قیمت گیت فروشگاهی RF می باشد. البته سیاست قیمت گذاری در بی ان بی گیت همواره بر این بوده که تا جای ممکن افزایش قیمت ها را نداشته باشیم.

 در فروشگاه های پوشاک کارای گیت فروشگاهی RF با گیت فروشگاهی EM وگیت فروشگاهی AM تقریبا هیچ تفاوتی ندارد برای همین با توجه به پایین بودن قیمت گیت فروشگاهی یا دزد گیر فروشگاهی RF که قبلا ذکر شد خدمتتان (که قیمت گیت فروشگاهی RF حدود 40درصد پایین تر از قیمت AM و حدود یک چهارم قیمت گیت فروشگاهی EM  می باشد) برای همین گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی RF بسیار متداول و مورد توجه می باشد.

گیت فروشگاهی AM بیشتر مناسب فروشگاه های مواد غذایی و موبایل فروشی ها و لوازم منزل فروشی و . . می باشد وگیت فروشگاهی EM بیشتر برای مواد غذایی فروشی و لوازم منزل فروشی می باشد ولی به علت قیمت بالای آن و پیچدگی کار کرد آن زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است و در ابتدای این مقاله به تفاوت های قیمت گیت فروشگاهی RF با قیمت گیت فروشگاهی AM و قیمت گیت فروشگاهی EM اشاره شد

حال در ادامه این مطلب به قیمت ملزومات وابسته به انواع هر گیت می پردازیم .

قیمت ملزومات گیت RF نیز بسیار پایین تر و مناسب تر و بسیار درسترس تر از ملزومات گیت EM یا ملزومات گیت AM می باشد .

حال سعی می کنیم به چند مورد از قیمت ملزومات بصورت جزیی اشاره کنیم (البته به صورت درصدی )

قیمت تگ شل (صدفی)

بطور کلی می توان گفت تگ شل یا صدفی در حال پرکار بردترین ، متداول ترین و معمول ترین تگ دزدگیر مورد استفاده در لباس فروشیها در سال اخیر می باشد که تگ شل یا صدفی ار اف 40 درصد ارزان تر از تگ شل EM می باشد .

 قیمت تگ گلفی

تگ گلفی یکی از محبوب ترین تگ های لباس می باشد مخصوصا در چندسال گذشته ولی هنوز هم فروش خود را دارد که تگ گلفی RF حدود 50 درصد ارزان تر از تگ گلفی EM می باشد .

قیمت لیبل

در مورد قمیت لیبل دزدگیر به طور کلی می توان گفت که قیمت لیبل RF کمترین قیمت را نسبت به بقیه لیبل ها دارد قیمت  لیبل AM حدود 100درصد بالاتر از لیبل RF می باشد و لیبل EM حدود 300یا 400درصد بالاتر می باشد(نسبت به سایز و قابل فعال شدن آن )البته با این قیمت بالا می توان گفت نسبتا نایاب نیز هستند .

قیمت لیبل و تگ گیت فروشگاهی

قیمت تگ پنسیل

تگ پنسیل یکی محبوب ترین تگ های گیت های فروشگاهی یا دزدگیرهای AM می باشند ولی در RF کمی به خاطر ضعیف بودن زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد که قیمت  تگ پنسیل AM حدود 70 درصد بالاتر قیمت تگ پنسیل RF می باشد.

قیمت جدا کننده

بطور کلی می توان گفت تفاوتی بین قیمت جدا کننده های گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک RF و قیمت جداکننده گیت فروشگاهی یا دزدگیر اَی وجود ندارد .

قیمت  خنثی کننده

قیمت خنثی کننده هم طبق معمول قیمت خنثی RF از همه پایین تر می باشد قیمت  خنثی کننده AM بین 50 الی 60 درصد بالاتر از قیمت خنثی کننده RF می باشد و قیمت خنثی کننده AM هم حدود 100تا 120 درصد بالاتر از قیمت خنثی کننده RF می باشد .

به طور معمول می توان گفت که قیمت گیت فروشگاهی RF و ملزومات آن بسیار ارزان تر و دردسترس تر از دیگر گیت های فروشگاهی برای همین مناسب بودن قیمت دزد گیر پوشاک یا گیت فروشگاهی RF نسبت به بقیه گیت های فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک دارای فروش بیشتری می باشد برای همین تقریبا می توان گفت از 100گیت فروشگاهی که بسته می شود تقریبا 80 درصد آن گیت فروشگاهی RF می باشد 15 الی 18 درصد آن گیت فروشگاهی AM و بقیه آن شاید EM باشد

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • navid lali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی