دیجیتال مارکتینگ

...
  • ۰
  • ۰

طی گرانی های اخیر بسیاری از کسب و کار ها تحت تاثیر قرار گرفتند و مجبور به افزایش قیمت هایشان شدند. با این حال بعضی از شرکت مثل بی ان بی گیت با توجه به مشکلات اقتصادی که همه درگیر آن بودند سعی کردند با کاهش حاشیه سود خود مانع از افزایش قیمت محصولات خود بشوند و تا جای ممکن با مشتریان کنار بیایند ولی با توجه به نوسانات ادامه دار و بسیار زیاد ارز و عدم ثبات قیمت ها در نهایت این شرکت هم مجبور به افزایش قیمت های خود شد.

در این مطلب می خواهیم ببینیم هر کدام از محصولات این شرکت تا چه حد افزایش داشته و چه تغییراتی در قیمت رخ داده.

قیمت (آنتن) گیت فروشگاهی  ای ام

هنوز می توان گفت که قیمت گیت فروشگاهی ای ام از همه گیت های فروشگاهی بالاتر می باشد که به صورت تک گیت و یا جفت گیت (آنتن) نصب می شود نسبت به انتظارات مشتری که قیمت گیت فروشگاهی  ای ام افزایش حدود  35 الی 40 درصدی داشته است  .

قیمت ( آنتن) گیت شیشه ای آر اف (بی ان بی)

می توان گفت بعد از آنتن ای ام آنتن شیشه ای که مربوط به گیت فروشگاهی آر اف مقام دوم قیمت را از لحاظ قیمت  دارد

با اتفاقات اخیر و کاهش مواد اولیه مرغوب در بازار و افزایش بیش از اندازه قیمت مواد اولیه فقط به صورت سفارشی و دریافت بیعانه تولید می شود که به سفارش مشتری چاپ لیزری (بصورت حک شده ) نام فروشگاه بر روی آن نقش می بندد و انتخاب رنگ ال ای دی آن نیز می تواند با سفارش مشتر ی باشد که دارای تنوع بالای هم از نوع پهن یا باریک و هم دارای تنوع از لحاظ برش بالا و شکل آن می باشد (که می تواند به صورت سر مستطیلی یا سر خمیده باشدکه هر کدام از این دو مدل زیبایی های خاص خود را دارند) .که این آنتن ها به علت نشکن بودو مقاومت بالا نسبت به خش  و استفاده از مواد اولیه مرغوب جز مرغوب ترین و شکیل ترین آنتن های موجود در ایران می باشد که شیشه ای بودن آن باعث نمی شود که مانع دید مغازه شود و در صورت چاپ اسم و برند فروشگاه مانند یک بنر تبلیغاتی بسیار شکیل عمل می کند و باعث زیبایی خاص مغازه و دکور فروشگاه می شود با قیمتی مناسب نسبت به کیفیت و زیبایی کار دارد قیمت گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک و دزدگیر فروشگاهی افزایش حدود 40 درصد داشته است .

قیمت سری آنتن های (گیت)  ناو

بی شک می توان گفت محبوب ترین و پر فروش ترین و مناسب ترین از لحاظ و کم عرض ترین گیت های موجود در شرکت بی ان بی می باشد . که قیمت آنها باتوجه به مواد  اولیه و کیفیت بالای آن می توان گفت کم نظیر  می باشد که تنوع بالایی هم دارد که قیمت گیت فروشگاهی پهن آن حدود  3.000.000الی 4.000.000هزار ریال گران تر از نوع باریک آن می باشد که مدل باریک آن معمولا در ورودی های پایین 120 سانت استفاده می شود و در بین 120 الی180 سانت پهن استفاده می شود .

که سری ناو از لحاظ رنگ تنوع بالایی دارد که بصورت سفید و مشکی همیشه موجود است  و به صورت نقره ای و رنگهای دیگر طبق در خواست مشتری قابل سفارش می باشد و قابلیت سفارش با چراغ مخصوص آلارم و قابلیت نصب بنرهای پلاستیکی  تبلیغاتی روی آن می باشد برای همین جز محبوب ترین های و پرفروش ترین می باشد و قیمت این گیت فروشگاهی جز  ارزان ترین گیت های شرکت بی ان بی می باشد که قیمت دزد گیر پوشاک بی ان بی  حدود 20 الی 30 درصد رشد داشته است .

قیمت جدا کننده  آلارم دار بی ان بی

جدا کننده آلارم دار شرکت بی ان بی با توجه به جنس و مواد مصرفی آن یکی از نو آوری های این شرکت می باشد که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است زیرا دارای مواد اولیه بسیار مستحکمی می باشد که در برابر افتادن به زمین مقاوم می باشد و بسیار محفوظ و بعد امکان سرقت آن تقریبا به صفر رسیده است چون این جدا کننده خود همانند تگ با دو فرکانس مختلف  عمل می کنند در صورت خروج باعث آلارم گیت فروشگاهی می شود و باعث متوجه شدن فروشنده یا صاحب فروشگاه می شود که قیمت این جدا کننده با وجود آلارم دار بودن آن باز هم از نوع معمولی شرکتهای رقیب ارزان تر می باشد . و بسبار مقرون به صرفه می باشد . قیمت جدا کننده آلارم دار بی ان بی حدود 30 درصد افزایش داشته است.

قیمت تگ شل یا صدفی بی ان بی

یکی از مرغوب ترین و اصل ترین تگ های شل یا صدفی موجود در بازار می باشد که یکی از نشانه های مرغوبیت آن حک شد لوگو بی ان بی بر روی کارتن آن می باشد و ضمانت نامه تعویض تگ ها تا 5 سال می باشد به علت استفاده از مواد اولیه نو این تگ ها دارای استحکام بالایی می باشد که با افتادن معمولی بر روی زمین هیچ گونه اتفاقی برای انها نمی افتد ، سوزن ها و قفل های ان ها کلا مقاوم به زنگ زدگی می باشد که زنگ  قفل ها باعث به مرور سفت شدن قفل می شود و قفل های داخل تگ ها به صورت مناسب کار نمی کنند وباعث می شود که شما مجبور به تعویض تگها شوید و موضوع دیگر سوزن های ضد زنگ زدگی آن می باشد که باعث کثیف شدن لباس نمی شود .

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • navid lali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی