دیجیتال مارکتینگ

...
  • ۰
  • ۰

کانتینر یخچالی نوعی از کانتینر است که قابلیت حمل و نقل مواد غذایی و فاسد شدنی را مهیا می کند. به این ترتیب می توانیم با کمک این کانتینر ها گوشت، سبزیجات، میوه ها و دیگر مواد غذایی را منتقل کنیم بدون آنکه بخواهیم نگران از بین رفتن آن ها باشیم.

در این مطلب که از سایت دپوکانتین تهیه شده می خواهمی به بررسی این محصول بپردازیم و توضیحاتی را راجع به آن و خرید این محصول ارائه بدهیم.

کاربرد اصلی و اساسی کانتینر ها در حمل و نقل کالا است به این ترتیب که با استفاده از کانتینر ها بحث صادرات و حمل و نقل کالا و محصولات بسیار راحت تر شده. در این میان بخش قابل توجهی از محصولات که نیاز به حمل و نقل بین شهری و حتی بین المللی دارند از جنس مواد فاسد شدنی مثل مواد غذایی، مرغ و گوشت، میوه، مواد دارویی، سبزیجات و … هستند که باید حتما در بحچال و در دمای مشخصی نگهداری شوند. این موضوع باعث می شود به راحتی نتوان چنین موادی را جابجا کرد و مشکل بزرگی در این زمینه وجود داشت. در نهایت راه حلی که برای این مشکل ارائه شد نوع خاصی از کانیتنر به نام کانتینر یخچالی است.

کانتینر یخچالی

پیش از این درباره ی کانتینر و تاثیر بسیار زیادی که بر روی حمل و نثقل داشته صحبت کرده ایم و می دانیم که کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت دو نوعی هستند که بین تمام شرکت ها و سازمان های تجاری به عنوان ابعاد استاندارد شناخته شده است، ساخته می شود. کانتینر یخچالی هم دقیقا با همان ابعاد کانتینر است و تنها تفاوت آن با کانتینر های دیگر در این است که یخچالی در آن قرار داده می شود تا به این صورت برای انتقال مواد غذایی فاسد شدنی مناسب باشد.  به این طریق به راحتی می توان مواد غذایی را حتی در راه های بسیار طولانی منتقل کرد بدون اینکه نگران از دست رفتن آن ها باشیم.

کانتینر یخچالی

اجزای تشکیل دهنده کانتینر یخچالی

کانتینر یخچالی یا کانتینر سردخانه ای شامل 3 بخش زیر است:

 

  1. یک محفظه ایزوله شده (عایق بندی شده)
  2. یک سیستم خنک کننده
  3. سیستم تهویه و چرخش هوا در محفظه

 

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • navid lali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی