دیجیتال مارکتینگ

...
  • ۰
  • ۰

در این مطلب که از سایت نوین لایت جمع آوری شده می خواهیم به بررسی حروف لبه سوئدی بپردازیم و توضیحاتی درباره ی این محصول بدهیم. شرکت نوین لایت با توجه به سابقه و تجربه بالایی که در زمینه تابلو سازی دارد بهترین مکان برای دریافت و جمع آوری اطلاعات در این زمینه است و به همین خاطر ما بیشتر از هر سایت دیگری از نوین لایت در این زمینه به جمع وری مطلب می پردازیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید ویکیپدیا یا سایت های خارجی در این زمینه مراجعه کنید.


حرفه یا بهتر است بگوییم هنر تابلو سازی همه روزه همراه با ایده های نو توسط تابلو سازان به لطف پیشرفت تکنولوژی در حال توسعه و پیشرفت است. پیشرفت هایی که در تمام بخش های یک کارگاه تابلو سازی با خروجی قابل مشاهده بر سر درب مکانهای تجاری به وضوح قابل رویت می باشد.

حروف لبه سوئدی
در این بخش به یکی از حروف های برجسته مدرن و جدید که با نام حروف برجسته لبه سوئدی شناخته می شود می پردازیم.


حروف های برجسته با انواع متریال های مختلفی مانند استیل، فلز، کامپوزیت، پلکسی گلاس، چنلیوم و ... در تابلو سازی ساخته و نصب می شوند که هر کدام از این موارد در ساخت حروف هایی مانند حروف استیل، حروف چلنیوم، حروف نئون پلاستیک و مواردی مشابه به کار گرفته می شوند.
یکی از جدید ترین تابلو های تبلیغاتی و مدرنترین حروف های برجسته، حروف لبه سوئدی می باشد که ظاهری شبیه به تابلو چلنیوم با تفاوت هایی در نوع ساخت و جنس لبه حروف دارد.
همانطور که در مطالب قبلی گفته شده تابلو چلنیوم با استفاده از رول چنلیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود که در مقابل حروف لبه سوئدی از لبه ای از جنس آلومینیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود.
در واقع شباهت این دو حروف علاوه بر ظاهر و نو پردازی آنها به کار گیری پلکسی گلاس در آنها می باشد و تفاوت آنها تنها در نوع لبه آن است.

تابلو چلنیوم و لبه سوئدی
در تصویر بالا دو حروف را مشاهده می کنید که یکی از آنها حروف چلنیوم و دیگری حروف لبه سوئدی است.که به ترتیب در قسمت راست و چپ تصویر قرار دارد. همانطور مشاهده می شود، پلکسی گلاس به کار رفته در تابلو چلنیوم به دلیل ماهیت لبه چنلیوم با فاصله ای چند میلیمتری در داخل حروف قرار گرفته است و در تصویر حروف یا تابلو لبه سوئدی، پلکسی گلاس دقیقا مماس بر آلومینیوم و در بالاترین سطح قرار گرفته است و تفاوت چشمگیری را فراهم نموده است.
تابلو لبه سوئدی در کارگاه تابلو سازی نوین لایت به صورت کاملا تخصصی توسط حروف سازان مجرب ساخته و عرضه می گردد که یکی از مدرنترین تابلو های تبلیغاتی در به کار گیری تابلو مغازه و مجموعه های تجاری به شمار می رود.

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • navid lali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی