دیجیتال مارکتینگ

...
  • ۰
  • ۰

شرکت نوین لایت که در زمینه ی تابلو سازی جزو بهترین شرکت هاست و انواع کار های تابلو سازی و تابلو های تبلیغاتی را انجام می دهد در جدیدترین پروژه ی خود اقدام به طراحی و ساخت و نصب تابلو چلنیوم برای یک سالن زیبایی کرده است. این تابلو چلنیوم بنا به نظر مشتری تا حد زیادی سفارش سازی شده و با تابلو های چلنیوم عادی تفاوت دارد.

در این مطلب می خواهیم به گزارش تهیه شده در سایت این شرکت بپردازیم.

تابلو چلنیوم سالن زیبایی
امروزه نوع بازاریابی در فروش محصولات و ارائه خدمات صنوف مختلف به سرعت در حال تغییر و تحول می باشد به طوری که مدیران مجموعه ها را بر آن داشته تا به روش های مختلف در جهت معرفی محصولات یا خدماتشان با گروه های مختلف تبلیغاتی همکاری داشته باشند که یکی از این تبلیغات همکاری با مجموعه یا کارگاه های تابلو سازی و تبلیغات محیطی است.

تابلو سالن زیبایی
در این بخش به رابطه یک مجموعه تابلو سازی در راستای خدمات و ساخت تابلو چلنیوم برای سالن های زیبایی و تاثیر آن بر کسب در آمد یک مجموعه سالن زیبایی خواهیم پرداخت.


با مطالعه ی تاریخچه تابلو سازی متوجه می شوید که همواره داشتن تابلو برای تبلیغات محیطی و معرفی محصولات یکی از مهم ترین  و تاثیرگذار ترین راه ها بوده و امروزه هم این موضوع مورد توجه هر کسب و کاری قرار دارد. یکی از این کسب و کار ها سالن زیبایی است که به تازگی پروژه ی ساخت تابلو چلنیوم برای یکی از آن ها انجام شد. سالن زیبایی یکی از اصناف خدماتی به شمار می رود که در راستای خدمات آرایشی مختص به خانم ها فعالیت دارد که امروزه با توجه به تاسیس سالن های مختلف، رقابت تنگاتنگی میان این صنف به چشم می خورد.
مسلما در بازار پر رقابتی مانند سالن های زیبایی و مواردی مشابه، ایجاد نوآوری از اولین اقدام های یک مجموعه در معرفی خدماتی متفاوت میان رقبا به شمار می رود و تنها راه معرفی آن به مشتریان، تبلیغات می باشد که تابلو سازی و تبلیغات محیطی یکی از راه کار های مفید و مهم است.
سالن زیبایی فرزانه مراقبی یکی از سالن های مجهز و بزرگ در غرب تهران و محله سعادت آباد می باشد که با اعتماد و مشاوره با کارشناسان گروه تابلو سازی نوین لایت مبادرت به همکاری، دریافت خدمات و ساخت تابلو چلنیوم سالن زیبایی از سوی این مجموعه نموده است.
تابلو سازی نوین لایت با توجه به ابعاد موجود سر درب این سالن زیبایی اقدام به ساخت تابلو چلنیوم با زمینه کامپوزیت نموده است. همانطور که در تصویر مشاهده می شود، ساخت تابلو چلنیوم کامپوزیت از نوع حروف چلنیوم پانچ طلایی روی زمینه کامپوزیت می باشد.

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • navid lali

نظرات (۱)

<p>سلام. درباره&nbsp;<a title="تابلوسازی در کرمان" href="https://mirzahoseyni.com/">تابلوسازی در کرمان</a>&nbsp;هم مطلب بزارید. ممنون</p>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی